Trenchcoat love

Článek z 11.10.2013

Tak tu máme už nějakou dobu podzim. Podzim je moje oblíbené roční období, vlastně i s jarem a zimou. A tak jsem se na toto krásné barevné roční období musela vyzbrojit trenčkotem, který je dle mého názoru základem šatníku, alespoň toho podzimního. Sháněla jsem vehementně nějaký tmavě modrý, až jsem narazila na tento béžový v C&A. Na "cé-áčko" byl poměrně drahý, ale sednul mi tak, jak jiné ne, a to jsem jich zkusila mraky. Největší problém mívám s délkou rukávů (a délkou džín, ale to zas jindy :D).

Ten den, kdy jsem měla trenč na sobě, a taky nové černé šaty se zipem, které jsem si vydražila v aukci, jsem byla v centru Prahy, v Palladiu a na večeři, a byl to takový pohodový den. :-) Sice nás po cestě z centra stavěla policie, ale pokec s muži zákona nám den rozhodně nezkazil.






Trenčkot: C&A / Šaty: George / Punčochy: Calzedonia / Boty: F&F / Šátek: Louis Vuitton / Náušnice: Bijou Brigitte / Hodinky: Michael Kors / Kabelka: YES Style.cz - můj e-shop, kontaktujete tedy přímo mě :)

Článek z 11.10.2013

Komentáře

Oblíbené příspěvky