Fur Fur Fur

Článek z prosince 2013


Tak už i v Brně začala pořádná zima. Čekala jsem na ní, ale představovala bych si k ní ještě hory sněhu. A hory. A lyže. No, dokud neskončí zkouškové a nedopíšu bakalářku, mám smůlu. 15. 2. je ten den, kdy bude všemu konec a budu mít až do začátku března prázdniny. A taky je to den, kdy jedu s kamarádkama na Kryštofy, to se těším strašně moc, taková malá velká odměna. :-)

Tuto zimu jsem si hodně oblíbila kožešiny. Pravé i nepravé, a to je vidět na tomhle vyloženě "fur" outfitu. Nepravá kožešinka na kapuci kabátku, bambulka na čepici i kabelka, o které si téměř každý druhý člověk v první chvíli myslí, že nosím s sebou psa, a kožešinové válenky z králíka a mývalovce, jejichž nošení si musím vždy dobře rozmyslet, když jdu např. do školy, protože bych v nich ve škole umřela.

Poprvé jsem si oblíkla už i kožené rukavice z Asosu, a odtam mám na sobě taky mé poslední dobou nejoblíbenější šaty s vločkami. Fotila jsem s kamarádkou Jančou zrovna po zkoušce, kdy jsme se vydaly do Vaňkovky vyzvednout voucher na slevu do Reserved, takže až na to Tesco si myslím, že je pěkný výhled. :-) Jinak víc fotek přidávám na mém instagramu @strawbie91, tak můžete followovat a komentovat i tam. Krásné zimní dny vám všem! :-)





Kabát: Primark / šaty, legíny, rukavice: Asos / kabelka: Mango / šála: C&A / čepice, náramky: H&M.

Článek z prosince 2013

Komentáře

Oblíbené příspěvky