LONDON 2014


Krásný den vám přeji :-) Toto je první článek, který píšu přímo už pro svůj nový blog s názvem Tereza Pixie. Většina z vás, nejen díky instagramu, ví, proč tomu tak je, proč mám nový blog. Budu moc ráda, když mě i nadále budete sledovat, komentovat a rádi si číst mé články, i klidně mít konstruktivní kritiku, musím ale na rovinu říct, že sem nebudu psát moc. Ráda bych, ale není na to aktuálně moc času, kromě pracovního vytížení (YES Style.cz především, blíží se Vánoce!) píšu diplomovou a bakalářskou práci a volný čas se pokouším trávit mimo počítač, nejraději s přítelem. :-) Ale rozhodně se vynasnažím s vámi zůstat co nejčastěji v kontaktu. :-)
Hyde Park
Tak. Tento rok jsem se opět vypravila do mého nejoblíbenějšího města, do Londýna. Tentokrát s kamarády, Helenkou a Lukášem. Vzhledem k tomu, že jsem si takové ty povinné návštěvy historických budov, katedrál, muzeí a galerií "odbyla" již při mých minulých návštěvách Londýna, tak jsem teď měla v plánu jen nákupy. To mi ale taky tak úplně nevyšlo. Světe div se, ale neměla jsem moc náladu nakupovat, utrácet. Takže z 6 dní jsem byla vyloženě na nákupech jen asi 2 dny, a to ještě tak, že jsem na začátku vybírala jen věci pro přítele :-D Slíbila jsem mu, že mu něco z Londýna přivezu, a nějak jsem se nedokázala krotit :-) Pak jsem se musela přinutit přepnout a koupit si taky něco pro sebe, mamku, sestry... :-) Nakonec se mi to povedlo a naplnila jsem cca 7 kily nových kousků i druhou polovinu svého lodního kufru. :-D I tak se ale ještě před Vánoci chystám jet na nákupy do Vídně. :-)

Green Park
Dny v Londýně jsem trávila buďto s Helčou a Lukym, sama, což jsem si náramně užívala (a proto je i tolik selfíček :D), nebo s kamarádkami, které v Londýně žijí. Gabčou a Máriou. Mária byla čtenářkou minulého blogu a pomáhala nám teď sehnat v Londýně ubytování, tak jsme nemohly vynechat ani kafíčko na Oxford Street, které se nám protáhlo na celkových 5 hodin včetně koupě si stejných super mini kabelek. :-) S kamarádkou Gabčou jsme pro změnu trávili halloweenský večer a taky jsme díky ní měli slevu do muzea Madame Tussaud. Protože, co si budeme nalhávat, £30 je prostě za vstup moc (aktuálně x 35,5 Kč). Do muzea jsme šli hned z rána a kupodivu jsme nestáli ani žádnou frontu, během pár minut jsme byli vevnitř. Zrcadlovku jsem tam netáhla, takže níže alespoň nějaké fotky z mobilu. :-) Stálo to za to! Nejen voskové figuríny ale i hororová sekce s gilotinami a sériovými vrahy... Pak 4D film s Avengers zachraňujícími Londýn (super, ačkoliv komiksové hrdiny neprožívám) a taky "vláček", ve kterém jsme jen seděli a vše kolem nás ubíhalo, hýbalo se apod. Fakt super zážitek. Takže kdo ještě nebyl, tak doporučuju!
Selfie s Leem DiCapriem ♥
Taky jsme se chtěli podívat na Londýn z výšky, a jelikož je London Eye prostě klasika a celkem nuda, ačkoliv takhle na pohled to vypadá krásně, vydali jsme se zkusit novinku, lanovku postavenou Emirates u Greenwiche, údajně těsně před Olympiádou v Londýně.

Na lanovce nad Londýnem
Taky jsem nemohla vynechat noční Big Ben (po deformaci a sledování seriálů se mi správný název Big Ben podaří vždy říct až na podruhé po Big Bangu), Houses of Parliament, a navíc jsme se v noci prošli přes Hungerfordský most, ze kterého byl krásný výhled na noční centrum Londýna.
Noční procházka Londýnem
Big Ben
Návštěva Hyde Parku, opět plného veverek, a to navíc v den Halloweenu, kdy bylo v Londýně opravdu krásně teplo a lépe, než v ČR, byla samozřejmostí. :-)
Hyde Park (po fotce utíkááám)
Příští rok se určitě chystám znovu!

A tady ještě "pár" dalších fotek :-) Mějte se krásně a šťastně! Tery

Noční Londýn
London Eye
London Eye
Noční Londýn
Oxfordka
Top Shop na Oxfordce
nádherně osvětlený Harrods
u Greenwiche, O2
Trafalgar Square
Selfie z Trafalgaru
Zapadli jsme i do typické anglické hospůdky s výbornou obsluhou :)
S Johnnym Deppem, u kterého byla největší fronta :)
Just Edward :) (Robert Pattinson)
Ryan Gosling ♥
S Adele... chudina, takovej výraz
Justin
Green Park
Lampa u Buckinghamského paláce
S naprosto super pánem na koloběžce, před Buckinghamem!
Cesta od Buckinghamu do Hyde Parku
Nejlepší biker boots
Hyde Park
Hyde Park
vevčaaa :)
Všude plno (umělých) vlčích máků pro připomínku válečných veteránů
Pod Tower Bridgem
Tower Bridge
Selfie před Towerem
Selfíčko s Tower Bridgem
Tower of London
S Maru ♥
Tento sprcháč jsem si prostě musela koupit! Krása ♥
Šperky z mého nej River Islandu :)
S Jimem
Svačinka u St. Paul´s Cathedral
Camden Town

Komentáře

  1. Tak to je kupa fotek :D
    Já byla v Londýně jen jednou a stačilo mi, moc mě neokouzlil.. Ale fotku s Johny a Justinem ti moc závidim :)) je fakt, že moje mamka by stála ve frontě na Edwarda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám fotku třeba i s Clooneym a taaak, ale to bych vás zahltila :) Já Londýn miluju, takže si ho teď dávám každý rok. Ale teda úplně nejvíc ze všech měst, které jsem navštívila, mě uchvátil kanadský Vancouver. ♥

      Vymazat
  2. Terez super :) Konečně jsem se dočkala článku a už teď se těším na další :)
    Já se do Londýna ještě nedostala a to jsem měla už letos koupené letenky, ale bohužel jsem cestu musela zrušit :( Ale snad se tam brzo podívám.

    Přeji pěkný den :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Tady můžete napsat svůj komentář k článku. Děkuji :)

Oblíbené příspěvky